گزارش ۱۴۰۲ اسنپ اکسپرس
اسنپاکسپرس بهتازگی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرده. در این پست خلاصهای از این گزارش را میبینید.
- بخش اول: اسنپاکسپرس با هدف برآوردهسازی نیاز خرید فوری در کمتر از ۳۰ دقیقه از سوپرمارکتهای محلی و زنجیرهای و اسنپمارکت با هدف خرید با قیمت بهصرفه و تخفیفدار از فروشگاههای زنجیرهای هایپراستار و فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی راهاندازی شدهاند.
- بخش دوم: ۲/۵ میلیون سفارش و ۲۳ میلیون قلم کالای فروشرفته در اسنپاکسپرس، معادل ۵۰۰ ماه فروش یک سوپرمارکت است.
- بخش سوم: ساعت ۱۹ تا ۲۱، ساعات پربازدید در طول روز با بیش از ۵۰ هزار مشتری آنلاین. بیش از نیمی از سفارشها در همین بازه زمانی ثبت میشوند.
نگاه اجمالی به گزارش
گزارش سالانه اسنپ اکسپرس در یک نگاه

بدون دیدگاه